Jeżeli jesteś adwokatem, radcą prawnym, albo wykonujesz inny zawód prawniczy, to możesz radykalnie zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu prowadzonej przez Ciebie działalności dzięki wypracowaniu i rozwinięciu praktycznych umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych oraz skutecznej perswazji. Te umiejętności, podobnie jak budowanie zaufania do posiadanych przez Ciebie kompetencji prawniczych, szybkie i błyskotliwe odpieranie zarzutów, wraz ze sztuką prowadzenia rozmów o zasadach współpracy i wynagrodzenia decydują o powodzeniu kancelarii, zwłaszcza jeśli nie możesz oprzeć się na wielopokoleniowej tradycji.
Z drugiej strony właśnie te zakresy edukacji są powszechnie zaniedbywane i w najlepszym przypadku ograniczają się do wykładów i prelekcji. Powszechnie wiadomo, że praktyczne umiejętności nabywa się przez praktyczne przećwiczenie konkretnych sytuacji i rozwiązań, najlepiej w otoczeniu, które gwarantuje z jednej strony poufność, a z drugiej bardzo bezpośredni feedback i wsparcie. To stawia bardzo duże wymagania przed prowadzącymi i pewnie dlatego dla naszej branży takich specjalistycznych warsztatów jak dotąd nie było.
Odpowiadając na duże zapotrzebowanie i w oparciu o ponad czteroletnie doświadczenia budowania kancelarii od zera, stworzyliśmy autorską serię warsztatów obejmujących najważniejsze typowe sytuacje, z którymi spotykają się przedsiębiorcy działający w branży prawniczej. Uczestnicząc w nich praktycznie nauczysz się skutecznych sposobów komunikacji, przekonywania oraz umiejętności budowania argumentacji w decydujących sytuacjach, które występują w kancelarii.
Cykl warsztatów składa się z następujących modułów:
- Pierwsza rozmowa z klientem – wzbudzanie zaufania, język ekspercki, zgodne z zasadami etyki zawodowej i skuteczne przekonywanie klientów do powierzenia sprawy akurat nam, sprzedaż usług prawniczych
- Wynagrodzenie – określanie wysokości wynagrodzenia za wykonywaną usługę, rozmowy o pieniądzach, komunikowanie i uzasadnianie wysokości wynagrodzenia, radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta, co do wysokości stawek, renegocjowanie stawek z inicjatywy naszej lub klienta
- Trudni klienci – radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta, odpieranie zarzutów w postaci pytania lub stwierdzenia, edukowanie klientów trudnych i uciążliwych, ustalanie zasad współpracy i granic w relacjach z klientem
- Sztuka perswazji – zasady budowania argumentacji przekonującej rozmówcę, sposoby zwiększania wiarygodności, zabiegi retoryczne zwiększające szanse powodzenia prowadzonych rozmów, negocjowanie wyjątków, jak reagować na chwyty retoryczne ze strony rozmówcy
W każdym z modułów ćwiczymy praktycznie zestaw kazusów, które w dotychczasowych szkoleniach okazały się najbardziej istotne dla powodzenia uczestników.
Jak skorzystać:
- Wypełniasz formularz zgłoszenia, po czym umawiamy się na bezpłatną rozmowę wstępną, abyśmy mogli się wzajemnie poznać i która powinna dać Ci to co potrzebujesz do podjęcia decyzji wzięcia udziału w Klinice. Oczywiście od pierwszego kontaktu obowiązuje nas pełne dochowanie poufności, w razie potrzeby można zacząć od podpisania NDA.
- Jeżeli podejmiemy oboje decyzje na tak, to wpłacasz 25% zadatku, aby ostatecznie zarezerwować Twoje miejsce. Wszystko, co miało miejsce wcześniej jest dla Ciebie bezpłatne.
- Po zakwalifikowaniu Cię i ustaleniu terminu warsztatu otrzymasz mailowo listę kazusów, które poruszane są w ramach danego modułu. Możesz również przesłać prowadzącym własne kazusy dotyczące danego obszaru działań. Otrzymujesz zaproszenie na konkretny termin warsztatu oraz fakturę pro forma, która powinna być zapłacona najpóźniej 7 dni przed datą workshopu. Po jej uregulowaniu otrzymujesz normalną fakturę VAT. Generalnie staramy się prowadzić warsztaty w soboty, co okazało się najdogodniejsze dla większości prowadzących działalność gospodarczą.
Szczegóły techniczne:
Każdy moduł trwa 2,5 h i odbywa się w formie interaktywnych sesji online w grupie nie większej niż 8 osób. Sesje odbywają się online na video z użyciem Whereby.com – łatwego w użyciu i bezpiecznego narzędzia skandynawskiej firmy o tej samej nazwie. Firma spełnia wymagania RODO, a transfer jest szyfrowany end-to-end.
Cena:
- Koszt jednego modułu to 800 zł + VAT
- Przy zakupie wszystkich modułów ich cena wynosi łącznie 2.400 zł +VAT
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, to skontaktuj się z nami