Adwokaci i Radcy Prawni

► Obejrzyj Video

Jesteś adwokatem lub radcą prawnym, który prowadzi działalność gospodarczą?

Zależy Ci na rozwoju kancelarii i znaczącej poprawie jej wyników finansowych?

Z nami nabędziesz i praktycznych, wypróbowanych oraz bardzo skutecznych umiejętności rozmawiania i negocjowania z klientami, które umożliwiają kancelariom odniesienie sukcesu, nawet przy dużej konkurencji na rynku i skromnych zasobach.

Wykorzystaj Twoje szanse na rynku.


☴ Formularz Zgłoszeniowy
Dowiedz się więcej →
Referencje od Klientów Regulamin Uczestnictwa

Adwokaci i Radcy Prawni

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.
Skontaktujemy się niebawem.

Błąd wysłania wiadomości.

Jeżeli jesteś adwokatem, radcą prawnym, albo wykonujesz inny zawód prawniczy, to możesz radykalnie zwiększyć prawdopodobieństwo sukcesu prowadzonej przez Ciebie działalności dzięki wypracowaniu i rozwinięciu praktycznych umiejętności negocjacyjnych, komunikacyjnych oraz skutecznej perswazji. Te umiejętności, podobnie jak budowanie zaufania do posiadanych przez Ciebie kompetencji prawniczych, szybkie i błyskotliwe odpieranie zarzutów, wraz ze sztuką prowadzenia rozmów o zasadach współpracy i wynagrodzenia decydują o powodzeniu kancelarii, zwłaszcza jeśli nie możesz oprzeć się na wielopokoleniowej tradycji.

Z drugiej strony właśnie te zakresy edukacji są powszechnie zaniedbywane i w najlepszym przypadku ograniczają się do wykładów i prelekcji. Powszechnie wiadomo, że praktyczne umiejętności nabywa się przez praktyczne przećwiczenie konkretnych sytuacji i rozwiązań, najlepiej w otoczeniu, które gwarantuje z jednej strony poufność, a z drugiej bardzo bezpośredni feedback i wsparcie. To stawia bardzo duże wymagania przed prowadzącymi i pewnie dlatego dla naszej branży takich specjalistycznych warsztatów jak dotąd nie było.

Odpowiadając na duże zapotrzebowanie i w oparciu o ponad czteroletnie doświadczenia budowania kancelarii od zera, stworzyliśmy autorską serię warsztatów obejmujących najważniejsze typowe sytuacje, z którymi spotykają się przedsiębiorcy działający w branży prawniczej. Uczestnicząc w nich praktycznie nauczysz się skutecznych sposobów komunikacji, przekonywania oraz umiejętności budowania argumentacji w decydujących sytuacjach, które występują w kancelarii.

Cykl warsztatów składa się z następujących modułów:

  1. Pierwsza rozmowa z klientem – wzbudzanie zaufania, język ekspercki, zgodne z zasadami etyki zawodowej i skuteczne przekonywanie klientów do powierzenia sprawy akurat nam, sprzedaż usług prawniczych
  2. Wynagrodzenie – określanie wysokości wynagrodzenia za wykonywaną usługę, rozmowy o pieniądzach, komunikowanie i uzasadnianie wysokości wynagrodzenia, radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta, co do wysokości stawek, renegocjowanie stawek z inicjatywy naszej lub klienta
  3. Trudni klienci – radzenie sobie z zastrzeżeniami klienta, odpieranie zarzutów w postaci pytania lub stwierdzenia, edukowanie klientów trudnych i uciążliwych, ustalanie zasad współpracy i granic w relacjach z klientem
  4. Sztuka perswazji – zasady budowania argumentacji przekonującej rozmówcę, sposoby zwiększania wiarygodności, zabiegi retoryczne zwiększające szanse powodzenia prowadzonych rozmów, negocjowanie wyjątków, jak reagować na chwyty retoryczne ze strony rozmówcy

W każdym z modułów ćwiczymy praktycznie zestaw kazusów, które w dotychczasowych szkoleniach okazały się najbardziej istotne dla powodzenia uczestników.

Jak skorzystać:

  1. Wypełniasz formularz zgłoszenia, po czym umawiamy się na bezpłatną rozmowę wstępną, abyśmy mogli się wzajemnie poznać i która powinna dać Ci to co potrzebujesz do podjęcia decyzji wzięcia udziału w Klinice. Oczywiście od pierwszego kontaktu obowiązuje nas pełne dochowanie poufności, w razie potrzeby można zacząć od podpisania NDA.
  2. Jeżeli podejmiemy oboje decyzje na tak, to wpłacasz 25% zadatku, aby ostatecznie zarezerwować Twoje miejsce. Wszystko, co miało miejsce wcześniej jest dla Ciebie bezpłatne.
  3. Po zakwalifikowaniu Cię i ustaleniu terminu warsztatu otrzymasz mailowo listę kazusów, które poruszane są w ramach danego modułu. Możesz również przesłać prowadzącym własne kazusy dotyczące danego obszaru działań. Otrzymujesz zaproszenie na konkretny termin warsztatu oraz fakturę pro forma, która powinna być zapłacona najpóźniej 7 dni przed datą workshopu. Po jej uregulowaniu otrzymujesz normalną fakturę VAT. Generalnie staramy się prowadzić warsztaty w soboty, co okazało się najdogodniejsze dla większości prowadzących działalność gospodarczą.

Szczegóły techniczne:

Każdy moduł trwa 2,5 h i odbywa się w formie interaktywnych sesji online w grupie nie większej niż 8 osób. Sesje odbywają się online na video z użyciem Whereby.com – łatwego w użyciu i bezpiecznego narzędzia skandynawskiej firmy o tej samej nazwie. Firma spełnia wymagania RODO, a transfer jest szyfrowany end-to-end.

Cena:

  1. Koszt jednego modułu to 1000 zł + VAT
  2. Przy zakupie wszystkich modułów ich cena wynosi łącznie 3000 zł + VAT

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, to skontaktuj się z nami

Formularz Zgłoszeniowy:


► Zobacz film jak skorzystać z naszych usług

1. Twoje dane kontaktowe:

2. Wybierz moduły w których chcesz wziąć udział:

3. Kazus:

4. Zgody:

Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×