Przedsiębiorcy i Freelancerzy

► Obejrzyj Video

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, to wiesz jak ważne są negocjacje zarówno z klientami, jak i dostawcami czy inwestorami.

Wbrew powszechnemu mniemaniu, zaczynają się one już od pierwszego kontaktu z danym człowiekiem i od tego jak zaczniesz, poprowadzisz i skończysz dane rozmowy w dużej mierze zależy powodzenie Twoich przedsięwzięć i to nie tylko w kwestii finansowej.

Radykalne podniesienie praktycznych umiejętności w tym zakresie wymaga intensywnego uczenia się na Twoich własnych praktycznych przypadkach negocjacyjnych pod okiem doświadczonego konsultanta.

Dokładnie tym zajmiemy się podczas naszej serii unikalnych workshopów Kliniki Negocjacji – przychodzisz z wyzwaniem, wychodzisz z rozwiązaniem i umiesz je zastosować.


☴ Formularz Zgłoszeniowy
Dowiedz się więcej →
Referencje od Klientów Regulamin Uczestnictwa

Przedsiębiorcy i Freelancerzy

Dziękujemy za wysłanie wiadomości.
Skontaktujemy się niebawem.

Błąd wysłania wiadomości.

Jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, to wiesz jak bardzo ważnym czynnikiem sukcesu jest umiejętność dogadywania się i negocjowania z różnymi partnerami. Takie negocjacje zaczynają się już od pierwszego kontaktu z danym człowiekiem i dotyczą zarówno klientów jak i dostawców, pracowników czy inwestorów. Od tego jak zaczniesz, poprowadzisz i skończysz dane rozmowy w dużej mierze zależy powodzenie Twoich przedsięwzięć i to nie tylko w kwestii finansowej.

Radykalne podniesienie Twoich praktycznych umiejętności w tym zakresie przyczyni się nie tylko do bardzo dobrych wyników w biznesie, ale też lepszej jakości życia. Tego nie da się osiągnąć słuchając prelekcji nawet najbardziej utytułowanych osób, lecz wyłącznie ucząc się na własnych praktycznych przypadkach negocjacyjnych pod okiem doświadczonego konsultanta. Dokładnie tym zajmiemy się podczas naszej Kliniki Negocjacji.

Co z tego wyniesiesz:


Jak to robimy:

Duże firmy, organizują specjalne zamknięte warsztaty, na które angażują jednego z tych nielicznych ekspertów, którzy w oparciu o doświadczenie i wiedzę potrafią faktycznie wypracować z zespołem możliwie najlepsze rozwiązania do konkretnie czekających firmę rozmów negocjacyjnych czy sprzedażowych. Wspólnie wypracowuje się wszystkie elementy, począwszy od konkretnych strategii, poprzez różne prawdopodobne scenariusze aż po dokładny dobór słów i argumentów, które należy wtedy użyć. Wiele naszych dotychczasowych przedsięwzięć, w tym eksperymentów i działań pro bono dla mniejszych przedsiębiorstw wyraźnie pokazało, że jest możliwe stworzenie komercyjnych warsztatów, których uczestnicy, płacąc tylko ułamek ceny takiego przedsięwzięcia, mogą wynieść bardzo dużą część korzyści odnoszonych przez firmy, które angażują nas na wyłączność.

Osiągamy to spełniając następujące warunki:

Jeśli czas pozwala, przeprowadza się też tzw. „lożę zabójców”, kiedy klient rozgrywa przygotowywane negocjacje z ekspertem, który w roli przeciwnika na wszystkie sposoby stara się utrudnić mu życie. Takie przygotowanie maksymalizuje szanse firmy i przy naprawdę dużych interesach jest standardem.

Warunki skorzystania z Kliniki Negocjacji:


Proces rekrutacji wygląda następująco:

  1. Wypełniasz formularz zgłoszenia, po czym umawiamy się na bezpłatną rozmowę wstępną, abyśmy mogli się wzajemnie poznać i która powinna dać Ci to co potrzebujesz do podjęcia decyzji wzięcia udziału w Klinice. Oczywiście od pierwszego kontaktu obowiązuje nas pełne dochowanie poufności, w razie potrzeby można zacząć od podpisania NDA.
  2. Jeżeli podejmiemy oboje decyzje na tak, to wpłacasz 25% zadatku, aby ostatecznie zarezerwować Twoje miejsce. Wszystko, co miało miejsce wcześniej jest dla Ciebie bezpłatne.
  3. Po ustaleniu z wszystkimi członkami grupy terminu pierwszego warsztatu otrzymujesz zaproszenie oraz fakturę pro forma, która powinna być zapłacona najpóźniej 7 dni przed datą workshopu. Po jej uregulowaniu otrzymujesz normalną fakturę VAT. Generalnie staramy się prowadzić warsztaty w soboty, ew. w niedziele, co okazało się najdogodniejsze dla większości prowadzących działalność gospodarczą.
  4. W wypadku Twojego niezakwalifikowania się do najbliższej czasowo grupy masz możliwość pozostania w procesie i zakwalifikowania się do następnej. Powodem niezakwalifikowania się do określonej grupy może być np. obecność tam Twojego konkurenta lub całkiem odmienny charakter wyzwań jej pozostałych uczestników. To nie przesądza o Twoim dopasowaniu do następnej grupy i nie jest żadną formą oceny Twojej firmy. Jak wspomnieliśmy, priorytetem jest wartość dodana dla uczestników i dlatego ograniczamy tu ich liczbę do maksymalnie 8 osób. To, wobec spodziewanego dużego zainteresowania, też może spowodować, że po prostu nie zmieścisz się w najbliższej grupie.

Szczególne przypadki organizowania workshopu:

Formularz Zgłoszeniowy:


► Jak się zapisać do Kliniki Negocjacji?

1. Twoje dane kontaktowe:

2. Kazus:

3. Firmy konkurencyjne:

4. Zgody:

Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×
Zakończ Odtwarzanie Video ×